söndag 31 mars 2013

Sup? ^-^

                                                           Tjeniz! ;3
Sitter framför datan och chattar med bäztavän och myser med favvotröjan med lite musk och GODIZ *3*
Har varit i stallet och ridit en " dams " häst Guideon! Så sjukt mysig och busig häst alltså, gick bra också för att vara första gången! Gick inte i den bästa formen men red med hackamore också c: <3

Ska fortsätta lite med SAI också.. Har en bild på G ^-^ (y)
BTW! Om ni kke känner igen posen från den förra bilden, så hittade jag några bra poser jag kan använda som jag ritade av lite, men bara i grunden och inget annat ;P Har lite svårt med Poser eftersom jag nyss börjat med Sai igen och ganska ovan, tycker det är lättare att rita av cx

Men nu ska jag fortsätta chilla, mweei ;3



( MOBBA MIG INTE FÖR JAG HAR NO MAKEUP PÅ DENNA BILD! >:C )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar