fredag 1 mars 2013

Gift for Nova! :D

                                         En liten present till en vän bara ^^
Nova, hope u ike it! :D Eftersom du ar gjort så många till mig, och jag har bara gjort en. D8
Så började jag leka lite med mina " Watercolor Pecils " xD Och Animerat eller "manga" Är inte min starka sida ALLS. Men, men.. Lite svårt att rita Nova realistisk hehe... x3 Några små failar här och var tex håret och vid munnen.. DET va pga att jag fick lite rage på mina färger... o,o Lite liten panna också... Aja.. xD Hope you like it anyway ^-^  
Hugs <3 :3

                  My friend är helt amazing på att rita, med massa stilar typ! Tycker VERKLIGEN att NI borde besöka hans blogg Här! Ni förstår inte vad ni går miste om här alltså.. v.v
                                                       THUMBS UP FOR U! ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar